Avaluació inicial

 Hola, soc la Lucía Medina, una alumna de segon de batxillerat humanístic, tot i que faig l'optativa de l'àmbit artístic anomenada cultura audiovisual.


Tot i que generalment els meus estudis estan enfocats en un àmbit més humanístic i literari, les meves aficions es decanten més cap a sectors més musicals i creatius visualment.

Mai haguera dit que ajuntar colors en un paper, difuminar-los amb aigua, i combinar-los em pogués relaxar.
Les aquarel·les m'han fet veure que podem crear allò que vulguem amb colors a l'atzar i quatre pels enganxats en un pal.


Amb quatre fils pots fer una polsera, una polsera que et recordi aquell petit moment en el qual estaves tu amb tu mateixa a la vora del mar sentint les ones xocant, amb un raig de llum il·luminant aquella petita obra d'art que vas creant amb les teves mans.
No necessito gaire cosa per passar una bona estona, tot el que a alguna persona li pot semblar insignificant, com aquí per exemple, quatre fils, a mi em pot arribar a donar molta pau mental.


M'agrada fotografiar petits detalls, que com he dit abans, a algú altre li pot semblar insignificant, com ara aquí aquesta imatge que gairebé no veus res, però jo ho veig tot, veig el paisatge amb l'horitzó dividint el mar amb la sortida de Sol, veig les bones companyies que fan d'un moment un record, i fins i tot amb aquesta fotografia puc sentir els riures d'aquell dia.



Diuen que llegir és un dels plaers de la vida, jo opino que a l'hora d'escriure estàs explicant una història que donarà aquest petit plaer a una altra persona, o potser simplement a tu mateix/a.


L'aventura, l'aventura d'allò que no busques.
Una motxilla plena de records, i roba bruta.
L'esperit d'anar a cercar nous paisatges, connectar amb la natura.
El medi natural ens forma, ens dóna els valors que ens falten, ens fan poder gaudir d'allò que tenim i no veiem.


La natura de llocs que no sabem que podem veure.
Endinsar-nos en un món desconegut, i apreciar que la vida és molt més del que es veu a la superfície.









Comentarios

Entradas populares de este blog

Cultura amb el medi ambient

Anàlisi Spot

"T'IMAGINES..." spot publicitari