"La princesa rota" que ens pessiga la pell

Un referent lliure no només et pot fer mostrar al món qui ets, sinó que et pot fer descobrir qui ets, com et vols mostrar.


Jo abans de buscar endins meu un referent em vaig preguntar: "Qui soc? Qui vull ser? M'estic representant realment?"

Així que vaig decidir fer un resset, i trobar allò que pogués descriure'm.

Vaig trobar a una artista, a la Diane Arbus, nascuda amb el nom de Diane Nemerov, va ser una fotògrafa estatunidenca. Fou coneguda per fotografiar persones d'aspecte poc convencional i socialment rebutjades, anomenades freaks. La seva obra ha estat reconeguda per institucions com la Bienal de Venècia i el MoMA.

La seva obra més coneguda, anomenada com bé diu al títol "La princesa rota", reflecteix la bellesa d'allò no acceptat per la societat.

Per què m'he sentit reflectida amb aquesta obra?

Després de rumiar molt em vaig adonar que realment dins meu es troba aquella princesa de la que parla la Diane, aquella princesa que aparenta que tot va bé, que podem amb tot, i els estereotips no ens afecten, però també som fràgils, som de porcellana, i ens trenquem.

Tot i això he volgut adaptar-la 100% a mi, a com sóc jo. Ja que considero que la bellesa és totalment subjectiva, vaig fer-me les fotografies més naturals, que més considerava que mostraven la princesa trencada que endinso, que mai mostro, o almenys intento.

                                                 



Making off:

Aquí em trobo jo mostrant com no se'm dona bé el tema de la perruqueria, i em vaig fer molts nussos al cabell amb els rulos.


I en aquesta imatge volia mostrar el canvi que fa la fotografia sense el filtre en blanc i negre, a més, que aquí encara anava tapada. ( Es va patir fred ).








Comentarios

Publicar un comentario

Entradas populares de este blog

Cultura amb el medi ambient

Anàlisi Spot

"T'IMAGINES..." spot publicitari