"vull i ..." crítica a les xarxes socias.

 https://youtu.be/Vih2DHtBFYE

En aquest video he après a treballar amb la distància ab les meves companyes, a causa de les circumstàncies de la pandemia, no hem pogut realitzar el treball de manera conjunta, així que ens hem hagut de gravar cadascuna a casa nostra amb els nostres telefons, i editar-ho per ajuntar i fer un sol video.

El que predonmina en el nostre video és la veu en off, que tracta d'una breu poesia sobre el que veiem en les xarxes socials amb els complexes que ens crea.

El nostre objectiu era poder expressar allò que creiem que molta gent sent per culpade les xarxes, i per això primer vam fer una  posada en comú de les nostres experiències per poder saber que acostuma a afectar generalment.

Personalment, fer aquest treball m'ha fet adonar-me'n que no nomès jo tinc inseguretats, devant i darrere de les xarxes, sinò que totes estem atacades per aquest món virtual, i si ho parlessim més ens podriem crear un ambient més segur virtualment.

Estic molt contenta amb el resultat malgrat la dificultat del covid.

Comentarios

Entradas populares de este blog

Cultura amb el medi ambient

Anàlisi Spot

"T'IMAGINES..." spot publicitari